Games Culture Index du Forum

Games Culture Index du ForumFAQRechercherS'enregistrerConnexion Accueil
Games Culture, un ami qui vous veut du bien

:: Règlement du BIM BAM Chaos : :: Aller à la page Précédente  1, 2, 3, 4, 5  
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Games Culture Index du Forum -> Bim Bam Chaos
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
GxC Shao
Skyzoboy

MessagePosté le: Jeu Mar 31, 2011 6:49 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Je viens de remarquer que sur Super Street fighter 4, Seth serait un perso interdit.

Pour l'instant, je n'ai jamais vu personne vouloir jouer ce perso en tournoi ( beaucoup le trouve immonde ). Néanmoins, il ne s'agit ni d'un perso surpuissant, ni d'un perso qui déséquilibre le jeu. Donc règle à modifier pour la prochaine saison.
Chelsea
Skyzoboy

MessagePosté le: Jeu Mar 31, 2011 6:59 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Ouais, interdisez plutôt Boxer, vous ferez des heureux.

Blogspot : http://gxc-team.blogspot.com/
YouTube : http://www.youtube.com/GxCTeam
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
GxC Shao
Skyzoboy

MessagePosté le: Lun Avr 11, 2011 11:33 am    Sujet du message: Répondre en citant

Je ne sais pas vraiment si c'est le lieu pour poster ceci mais bon :

- pour le prochain BBC et je pense pour tous, il nous faudrait l'ampli + micro. Ca eviterai de devoir chercher tout le monde et ca permettrai d'etablir les regles rapidement avant le tournoi.
- sur SSF4, on perd enoremement de temps pour 2 raisons : la recherche des joueurs ainsi que le fait que des tournois ont lieu en même temps ( ca on peut rien y faire ), mais surtout a cause des controllers du au fait que certain joue sur box et d'autre sur PS3. C'est pourquoi je remercie grandement sazayel qui nous depanne tres souvent grace a son adaptateur en plus du mien. De plus, les sticks madcast sont une benediction pour nous.
- si nous avons le temps, j'essaierai si possible de faire un petit event en plus pour les fins de saison ( par exemple vainqueur saison 2 vs vainqueur sasion 3 ). Mais encore une fois, c'est tres hypothetique, mais realisable si le tournoi ne prend pas de retard et que les gens veulent bien rester : nous avons en theorie le yatta jusqu'a tard le soir, profitons en !!
- enfin, SSF4 AE va debarquer sur console pendant ces grandes vacances. Il faudra donc telecharger le DLC sur chaque console. Cette version est au passage un croisement entre street et DBZ.
Natsukashii
la lucidité se tient dans mon froc

MessagePosté le: Lun Avr 11, 2011 1:20 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Yes frangin, c'est le bonne endroit pour ton post.

Arrow Pour l'empli considère le blem déjà réglé.
Arrow Pour la fluidité des tournois j'ai déjà donné mon opinion et pour me répéter je pense 4 tournois c'es suffisant mais mon avis n'a aucun poi sur la question car c'est au arbitres et à Math de juger de l'ergonomie du ranking (t'as bien fais d'ouvrir ta gueule du coup), je vous laisse en débattre car je ne suis pas orga au BB donc.
Arrow un mélange entre Street et DNZ Question il vas finir par me plaire ce jeu Very Happy

Arrow Voilà donc pour les prochain ranking : il y a donc comme vous le savez maintenant des stick Mad Catz dispo pour les joueurs, nous avons 2 casque Triton pour les finaliste afin qu'il puissent être dans le jeu et ne soit pas déconcentrée par les speak qui pourront ce faire sur l'empli pour plus de fun.
Skyzoboy

MessagePosté le: Lun Avr 11, 2011 6:19 pm    Sujet du message: Répondre en citant

« GxC Shao » a écrit:
Cette version est au passage un croisement entre street et DBZ.

Epic

KAMEHAMEHA !!!!!

Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Natsukashii
la lucidité se tient dans mon froc

MessagePosté le: Mar Avr 12, 2011 7:38 am    Sujet du message: Répondre en citant

WTF Laughing
Skyzoboy

MessagePosté le: Sam Juin 18, 2022 11:36 am    Sujet du message: How to Set Up a prosperous First Date With Internet Online d Répondre en citant

Research recently by Zoosk implies that men who concept online dating girls quickly have good chances to getting a response craigslist dating appspot than guys who wait around every day to message them back. Based on the examine, men who response to your woman on a single working day have a 62 pct reaction level, while guys who information the same day and 2 days before have 45 % reply costs. To protect yourself from these typical stumbling blocks, begin using these tips to setup a successful initially time with internet internet dating girls.

Sociosexuality predicts motivations for internet dating
Women and men have various motivations for utilizing online dating services and apps. Men are more likely to use them for casual catch-ups while ladies utilize them for reaching a special a person. The motivations both for organizations might be affected by sociosexuality, with unhindered men and women with such websites for casual experiences whilst the more confined are seeking exclusive adore. Further analysis is necessary to reproduce and refute these discoveries and look at other critical factors.

The conclusions indicate that biological gender and sociosexuality can foresee objectives for dating online. Males want much more companions and women need much more commitment, however when sociosexuality is factored into the statistical product, the sex differences disappear altogether. Additionally, the final results advise that females are encouraged by the requirement for friendship, instead of a need to find a long-term mate.

Cliche replies in online dating user profiles
There is something you need to never say with your internet dating information, and cliche responses are no different. These opening up statements are uninteresting and sometimes neglect to seize women's attention. It's essential to give specifics about yourself, such as what you wish to watch and what sociable arena you prefer. Gentlemen don't want to satisfy someone that talks like a robot, so don't stoop to such superficial levels.

Dating online activity is most productive in January, a period of time from submit-Christmas to the Wednesday after Valentine's Day. Composing a profile can be difficult, with thousands of people trying to sum up their heroes in some sentences. When you read through profile after user profile, you will start to understand a handful of common terms. Luckily, there are several methods to prevent them!

Preventing universal, cliche and unexciting facial lines on online dating services applications
Don't use cliche key phrases on courting software. Avoid using typical terms for example sapiosexual, no hookups, oxford comma, and partner in criminal offense. Rather, create in a way that will raise the fascination of a probable time. You can also talk about a dating app beginner's guideline for recommendations on producing a great information.

The very best launching outlines on online dating apps don't must be uncomfortable or cliche. They will be enjoyable and unique to produce the reader enthusiastic about your message. Make sure your launching line communicates that you've considered some time to write it. Don't help it become appear to be you're spamming, both. Don't be concerned about simply being depositional, as long as you can entice consideration.

Establishing pleasurable first days with online courting females

Before going out on your own initial particular date, you must connect doublelist.cpm essential information regarding the time for your time. For instance, if the date is made for bowling, tell her to utilize stockings, and in case it's cold, allow her to understand that she'll need a jacket. These information is not going to only create the initial particular date more pleasurable, and can also show that you cherish her. Here are some tips for establishing enjoyable very first dates with internet internet dating females.

When creating the time, ensure that you meet within a open public location. If you're concerned about the charge, pick a budget-friendly solution. Just in case you aren't comfortable with the date, tell her that you're leaving behind. Don't be impolite, but simply allow her to know if you need a split. Make sure that the particular date is entertaining for the both of you, as not comfortable first times can quickly become a total waste of time.
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Games Culture Index du Forum -> Bim Bam Chaos Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Aller à la page Précédente  1, 2, 3, 4, 5
Page 5 sur 5

Sauter vers: